diumenge, 13 de desembre del 2015

La multa


Hòstia, no fotis! Va, home, va, si només han sigut deu minuts. Mira, jo me'n vaig, d'acord? Renoi, segur que si fos una tia bona no em fotries el pal. O no, espera. Segur que si fos un "perroflauta" amb cinc pitbulls tampoc no t'hi atreviries... El que passa és que amb segons qui tots sou molt valents. Va, t'ho demano siusplau, hòstia que no tinc un duro, només em faltava això. A més, on collons volies que aparqués en aquesta merda de ciutat, si només hi queben els putos camions de Joc de Trons! De veritat, que només han sigut cinc minuts, eh, el temps d'anar al caixer i tornar.
Així què? No me la penses treure? Vés a la merda, ja veurem si la pago, aquesta multa! 
Per cert, a tu t'agrada Joc de Trons ?  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada